برگه های دلخواه

امیدواریم با تلاش تیم فنی بهترین خدمات را به شما بدهیم

قوانین سرویس دهی هاستینگ سورینت
۱- ثبت سفارش-پرداخت وجه - تحویل خدمات خریداری شده - همه به صورت آنلاین انجام میپذیرد.
سفارش پس از پرداخت الکتریکی صورت حساب بعضی اوقات به صورت آنی انجام میگیرد و بعضی اوقات به ۱ الی ۴ ساعت زمان می رسد .
آن وقت هایی که به ۱ الی ۴ ساعت زمان میرسد زمانی است که از نظر فنی به پشتیبان فنی به طور کامل تحویل داده شده باشد.
تحویل سرویس بر اساس خدمات سفارش داده شده در ساعت معینی تحویل داده می شود
۲- سورینت تابع قوانین تجارت الکترونیک و قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قوانین بین المللی می باشد .
۳- در خدماتی که سورینت برروی سرویس های قابل استفاده ارائه داده است (مانند فضای دیسک - پهنای باند ) در صورتی که کاربر بیش از فضایی را که خریداری کرده است استفاده کند سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی بدون اخطار از سرور حذف و مسدود خواهد شد .
۱-۳ : در خدمات اشتراکی (مانند میزبانی وب - نمایندگی میزبانی وب ) برای هر کاربر حجم محدودی نسبت به سرویسی که خریداری کرده است داده شده است و کاربر نمی تواند بیش تر از حدی که حجم خریداری کرده است برای کاربری اکانت اضافه در سرور whm ایجاد کند در صورت ایجاد اکانت اکانت ایجاد شده به طور کلی در سرور اصلی بلاک خواهد شد و به کاربر اجازه ساخت اکانت جدید در whm داده نخواهد شد .
۴- سورینت به هیچ عنوان مالیات بر ارزش افزوده از کاربری چه در تمدید سرویس و چه در خرید سرویس دریافت نخواهد کرد.
۵- مطابق بند ۵ اگر کاربری از سورینت سرویسی را خریداری کند و مقداری از صورت حاب را پرداخت نکند پشتیبانان سورینت به هیچ وجه اجازه پشتیبانی از این کاربر را ندارند کاربر در صورتی پشتیبانی خواهد شد که به طور کامل هزینه را پرداخت کند
۶- اگر کاربری به موقع نسبت به تمدید سرویسی که خریداری کرده است اقدام نکند سرویس این کاربر معلق خواهد شد کاربر برای فعالسازی این سرویس باید تا ۴۸ ساعت آینده اقدام کند در صورتی که نسبت به تمدید سرویس تا ۴۸ ساعت آینده اقدام نکند اولین اخطار برای کاربر ارسال خواهد شد کاربر ۷۲ ساعت دیگر زمان دارد تا پرداخت کند در صورت پرداخت نکردن سرویس در این مدت اخطار دوم برای کاربر ارسال می شود کاربر یه ۴۸ ساعت دیگر زمان دارد که صورت حساب را پرداخت کند اگر تا ۴۸ ساعت آینده بار دیگر کاربر نسبت به پرداخت اقدام نکند اخطار سوم برای کاربر ارسال می شود در اخطار سوم کاربر ۲۴ ساعت زمان دارد که صورت حساب را پرداخت کند اگر کاربر در این ۲۴ ساعت نسبت به پرداخت صورت حساب اقدام نکند فاکتور دیرکرد پرداخت برای کاربر ارسال می شود در دیرکرد پرداخت معمولا ۲۰۰ هزار تومان روی سرویس کشیده می شود کاربر این دفعه اگر تا ۷۲ ساعت پرداخت نکند سرویس کاربر به طور کلی از سرویس میزبان حذف خواهد شد و دیگرد کاربر نمیتواند از میزبان شکایت کند
۷- بک آپ گیری و ریستور کردن بکاپ در سورینت به صورت رایگان برای کاربران انجام می شود فقط کاربر کافی است که یه درخواست به پشیبانی فنی هاست از طریق ناحیه کاربری ارسال کند ریستور اکانت در عرض ۵ دقیقه انجام خواهد شد.
۸- پشتیبانی به هیچ عنوان از طریق تماس یا پیام تلگرامی انجام نخواهد شد کاربران موظف هستند که طبق قوانین کاری سورینت پیش بروند کاربران می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ بامداد با تیکت با پشتیبانان ما در تماس باشند در صورت صروری بودن کار شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با یکی از شماره های ما در تماس باشند .
پشتیبانی و مشاوره آنلاین از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب دردسترس شماست کاربران برای تماس تلفنی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب می توانند با ما در تماس باشند
۹- سورینت متعهد می شود که از وب سایت شما کاربران عزیز به خوبی در مقابل حمله هکرها جلوگیری کند و نگذارد که اطلاعات کاربر به دست هکرها برسد
۱۰- پشتیبان سورینت به طور کامل حق دارد که به هاست کاربران روزانه مراجعه کند و در صورت اقدامات غیر قانونی هاست کاربر را ساسپند کند
۱۱- تمامی کاربرانی که از اسکریپ های غیر قانونی یا cms های غیرقانونی یا اسکریپ های کلاهبرداری در هاستشون استفاده کنند هاست آنها از طرف سرور اصلی سورینت بلاک خواهد شد و به هیچ عنوان هاست آنها باز نخواهد شد
۱۲- کاربران عزیز از ارسال ایمیل های spamبه طور جدی خودداری نمایند در صورت مشاهده توسط پشتیبانان تمامی ایمیل های هاست شما بسته خواهد شد
۱۳- تمامی مکاتبات رسمی سورینت بوسیله پست الکترونیک و درخواست تیکت صورت می پذیرد و کاربران از ارسال عکس و قراردادها از طریق تلگرام جدا خودداری نمایند . کاربران موظف هستند که از طریق ایمیل زیر با ما در تماس باشنند (info@sorinet.ir)
۱۴- مدیریت سرور برای کاربرانی که از سورینت سرور مجازی تهیه میکنند به صورت رایگان انجام می شود ولی برای کسانی که از جای دیگر سرور دارند و میخواهند که سورینت آن سرور را پشتیبانی کند پشتیبانی و مدیریت سرور ساعتی ۵۰ هزار تومان است و در صورت پرداخت فاکتور صادر شده برای کاربر و تایید مدیر کل سورینت این اقدام توسط بخش پشتیبانی فنی سرور انجام خواهد شد
با تشکر- هاستینگ سورینت

آخرین بروزرسانی :